2011. augusztus 2., kedd

*** *** HWK MIRROR TERÁPIA

*** *** HWK MIRROR TERÁPIA:
Eladjuk a korrekció mirror / tükör a cég HWK terápia nagyon jó állapotban. Tükör gurítható és állítható. Fokos tükör felülete 1,43-szor 0,50 m / minden szinten a magassága 1,70 m. Mirror kell felgyorsult 37115 Duderstadt.
Itt az "apró betűs": Most írja az új EU-jogszabály, mielőtt a következő megjegyzés privát értékesítés. "Én el itt kizárólag elem, kivéve, ha másképp nem, ezek a termékek az én magántulajdon és követnem az én aukciók semmilyen kereskedelmi célra óta. most is magán eladók kell egy teljes év garancia, ha nem zárják ki, hogy kijelentem, hogy én vagyok otthon én árverésre tételeket nem vállal garanciát. Azáltal, hogy az ajánlat, Ön kifejezetten elfogadja, hogy ha az új EU jobb jogszerűen biztosíték / garancia, hogy teljes mértékben lemondani kéznél, ezért nem garantálható, -. nincs csere - követően nem zavar, és nem jogosult a visszatérés!
Ár: 40 EUR