2011. augusztus 14., vasárnap

Nails éves tapasztalattal

Nails éves tapasztalattal:
Mandy `s körmök Berlinben Hermsdorf !!!!!!!!>( Reinickendorf)
Én nagy AJÁNLATOK NEKED !!!!!!!

AUSGEBIELDET A NÉMET CHAMPION CESARS !!!!!!!

Nails nem ugyanaz, mint a köröm!
Az én nagy tapasztalattal, és én edzés megmutatni, hogyan szuper szép darab Nagelmodellage kell kann.Lernen ismersz, és kap egy ingyenes köröm le, és nézd meg, hogy elégedett velem és a munkámat.
Még lábujjak modellezés !!!!!!!!!!!!
Több mint 60 szín most feldolgozásra váró és a megelégedettség.

ACTION: teljes modellezés: a 30,00 €

Természetes köröm erősítő betét: EUR 25,00

Lábujjak modellezés: 30,00 €


Padding: 20 €-tól


Látogasson el nekem, de Robinienweg.3 a 13467 Berlin
vagy adj egy hívást, és gondoskodjon egy találkozót velem az alábbi címen:
030-23274236 vagy 0176-62926424
Várom Önt.
Üdvözlettel Mandy
Kérésre, én is szívesen jön haza, egy bizonyos kiegészítő összeget

:::::::::::::: Oldalam alatt http://mandy-nagelstudio.jimdo.com/
Ár: 25 EUR