2011. július 16., szombat

MAC szemhéjárnyaló "suhog" utántöltő * EREDETI *

MAC szemhéjárnyaló "suhog" utántöltő * EREDETI *:
Helló ott:)

Eladó egy eredeti Mac szemhéjpúder töltse fel a neve: suhog

Ez a szín egy szép csillogó rózsaszín minden alkalomra.

Én használtam ezt csak 1x szemhéjpúder egy tiszta ecsettel.

Én eladni ezeket eyeshadows, mert túl sok smink, szemhéjfesték és így tovább. És frusztrált velem, mielőtt a szemhéjfesték is a fiókban, akkor inkább valaki mást is a móka vele.

Lehetőség van gyűjteni az áru vagy a szállítás lehetséges, hogy menjen haza. Versant költségek összege 1,50 €.
Fizetés Paypal és örömmel fogadták.

Nézd meg az én és más hirdetések, talán még mindig van valami Ön számára.
Ha vásárolni több elemet természetesen egy hajózási kedvezményt, és én megragad egy kevés figyelmet, és még a folyamat:)

Ha felkeltettük érdeklődését és / vagy kérdése van, kérjük ossza meg másokkal is!

Sok üdvözlet


Mivel ez egy privát eladó garanciát, jótállást, és vissza nem tartoznak ide.
Ár: 9 EUR VB